Asistent/ka

Asistent/ka

Asistent/ka nebo také Back Office manager vyřizuje běžnou administrativní agendu pro jednatele, ředitele či jiné vedoucí pracovníky. Účastní se porad a jednání, ze kterých pořizuje zápisy, stará se o návštěvy, zařizuje potřebné náležitosti případných služebních cest (zajištění hotelů, aj.) Vede evidenci služebních aut. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí korespondenci. Zajišťuje firemní akce či konference, vede diář nadřízeného a je v úzké spolupráci s finančním a personálním oddělením.

Co bys měl(a) mít/umět?

Asistent/ka musí být komunikativní člověk s reprezentativním vystupováním. Mělo by se jednat o člověka pečlivého, s logickými schopnostmi a dobrým písemným i ústním vyjadřováním. Asistent/ka by měla disponovat selským rozumem, být akční a neměla by se zaleknout nestandardních úkolů. Na tuto pozici je většinou nutný komunikativní znalost cizího jazyka.

Pozice, kam se můžete posunout dál s praxí na této pozici?

  • HR specialista
  • Projektový specialista

V případě, že tě tato pozice zaujala, dej nám o sobě vědět prostřednictvím formuláře níže.

Chci s Vámi i nadále zůstat v kontaktu a proto Vám nyní uděluji svůj souhlas.