Copywriter

Copywriter

Copywriter či reklamní textař nebo ghostwriter se zabývá tvorbou poutavých reklamních textů převážně pro propagační a marketingové účely firem. Spolupracuje s grafikem a vytváří reklamy a kreativní koncepce tak, aby byly co nejefektivnější. Má na starost stylistickou, obsahovou a emotivní stránku. Sleduje aktuální trendy v oblasti marketingu a reklamy, výsledky spotřebitelských výzkumů a další zdroje. Může být zaměstnaný přímo pod firmou, pro kterou copywriting dělá, může být zaměstnancem agentury, která má zadání od klienta nebo může být na volné noze.

Co bys měl(a) mít/umět?

Copywriter by měl být člověk kreativní, samostatný, tvůrčí a aktivní, který dokonale ovládá jazyk, dokáže se přesně vyjádřit a předat informace daným způsobem. Na vzdělání na této pozici úplně nezáleží, důležitá je kreativita a nadšení pro obor.

Pozice, kam se můžete posunout dál s praxí na této pozici?

  • Marketingový specialista
  • Vedoucí projektu v oblasti marketingu
  • Copywriter na volné noze (OSVČ)

V případě, že tě tato pozice zaujala, dej nám o sobě vědět prostřednictvím formuláře níže.

Chci s Vámi i nadále zůstat v kontaktu a proto Vám nyní uděluji svůj souhlas.