Administrativa

Přemýšlíš o svém budoucím uplatnění v oblasti ADMINISTRATIVY?

Pokud ano, bude Tvoje kariérní cesta směřovat k pozicím jako jsou například:

  • Asistent/ka
  • Většina těchto pozic má společné:

    • vedení administrativní agendy, přípravu a zpracování základních formulářů nebo papírové dokumentace, která následně slouží dalším oddělením nebo zákazníkům,
    • starání se o organizační, provozní záležitosti, npař. organizace a příprava firemních jednání a zasedání,
    • pořizování zápisů z porad,
    • sledování a evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence,
    • vyřizování telefonátů, případně reklamací, připomínek a stížností,
    • obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk i faxování a zajišťování objednávek a evidence kancelářských potřeb,

    Abys byl/a atraktivním kandidátem bude Tvojí výhodou pokud:

    • Budeš umět na výborné úrovni minimálně jeden světový jazyk,
    • dokážeš pečlivě a samostatně řešit přidělené úkoly,

    Další kariérový růst:

    Vždy bude záležet na tom, jak se budeš snažit porozumět oblasti, ve které se bude pohybovat Tvůj nový zaměstnavatel a jak na sobě budeš dlouhodobě pracovat. Následně se Ti může začít otevírat cesta i k dalším pozicím jako například Asistent/ka manažera, či ředitele, Office manager, Účetní, Vedoucí projektů apod.

     

    Vše ale bude záležet na oboru a společnosti, kterou si pro start svojí kariéry vybereš…

    V případě, že Tě praxe v oblasti administrativy zaujala, dej nám o sobě vědět prostřednictvím formuláře níže.

    Chci s Vámi i nadále zůstat v kontaktu a proto Vám nyní uděluji svůj souhlas.