Jak dosáhnout work – life balance?
V dnešním rychlém světě je totiž často těžké najít harmonii mezi kariérou a osobním životem, což ale snadno může vést k vyhoření a snížení produktivity ☝️. Jako odborníci na personalistiku se proto domníváme, že správná ⚖️ rovnováha mezi prací a volným časem je klíčová nejen pro osobní pohodu, ale také pro efektivitu v práci.
Proto vám přinášíme pár tipů, jak si nastavit správný work life balance 👇 :
1. Nastavte si hranice
Ujasněte si, kdy začíná a končí váš pracovní čas. A dodržujte to. Tím si zajistíte dostatek času i na relaxaci a načerpání nové energie.
2. Priorizujte úkoly
Naučte se rozlišovat mezi úkoly, které jsou skutečně důležité a mezi těmi, které mohou počkat. To vám umožní vyhradit si čas i na osobní aktivity.
3. Plánujte čas pro sebe
Stejně jako si plánujete například pracovní schůzky, plánujte čas pro sebe. Ať už jde o cvičení, čtení knihy nebo trávení času s rodinou, je důležité mít prostor, který je jen váš.
Měsíc nebo dva na vaší nové cestě, a než se nadějete, budete mít svůj osobní a pracovní život v naprosté rovnováze. A to za to stojí nebo ne?